Představíme čerstvá data a aktuální studie zpracované přímo pro Reshoper, přednesené známými odborníky
Brunch, chlebíčky, dezerty, tříchodová večeře. Káva od doubleshot a Laura coffee, čepované pivo i stáčené prosecco
Organizovaný networking, lahodné tapas a výborné víno - ten správný mix pro zábavu i získávání nových kontaktů
Chystáme odbornou konferenci pro všechny, kteří chtějí nad rozvojem svého internetového obchodu přemýšlet dlouhodobě a strategicky. Letos celý koncept oproti minulému ročníku rozšiřujeme a většina našich přednášek bude postavena na unikátních datech, výzkumech a analýzách vytvořených právě pro Reshoper.
Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého e‑shopu – bez hloupostí, zaplacených přednášek a zbytečné vaty. Těšte se na velmi detailní analýzu Instagramových účtů všech českých e‑shopů, stejně jako nová data celého trhu z pohledu SEO. Svou studii vratek na Reshoperu vůbec poprvé představí RETINO, a neméně zajímavá data e‑shopů z proběhlých vánočních kampaní přinese Milan Merglevský. Co z těchto dat vyplývá pro vaší strategii a dlouhodobý rozvoj? To se dozvíte 30.1.
Vzpomínáte si na naši velkou studii všech českých e‑shopů na Instagramu? Letos ji několikanásobně rozšíříme a doplníme o analýzu hashtagů, IGTV videí, a o informace o způsobu a časování příspěvků. Vše doplníme o klientská data a podíváme se na to, čemu se skutečně vyplatí věnovat a nad čím můžete jenom mávnout rukou. Analýzu a její prezentaci přednese Jindra Fáborský z Marketing Festivalu a Kristína Šuvadová z agentury 6clickz.
Filip Podstavec - majitel Marketing Miner
Na základě srovnávacích dat za poslední rok Filip objevil mnoho (ne)úspěšných e‑shopů, které zapracovaly na svém SEO a viditelnosti ve vyhledávačích. Během této přednášky se s vámi podělí o to, které e‑shopy zažily výrazný růst či pád a co k tomu vedlo. Namísto jedné případovky vám naservíruje mnoho příběhů a ukáže, které kroky vám ve vyhledávačích opravdu pomohou a které povedou k propadu.
Petr Boroš - CEO Retino
Po prodeji vlastního e‑shopu Petr založil společnost Retino, která pomáhá e‑shopům ve 4 zemích zpracovávat vratky a reklamace. Nyní spojil síly s Honzou Kvasničkou, aby společně otestovali proces vracení zboží do 30 českých i zahraničních e‑shopů. V Petrově přednášce se dozvíte, na co spolu s Honzou přišli a jaké ponaučení si z toho vzít pro svůj vlastní e‑shop.
Z výzkumu, který Honza a Matez dělali mezi e‑shop konzultanty a marketéry, vyplynulo, že by české e‑shopy měly mimo jiné zapracovat na lepším poznání svých (potenciálních) zákazníků. Pomůže jim to v mnoha ohledech: odliší se od konkurence, vylepší svou nabídku i služby, budou tvořit zajímavější obsah nebo lépe cílit reklamu. V přednášce kluků z Makevisionu se proto dozvíte, co může malý, střední i velký e‑shop udělat pro lepší poznání a pochopení svých zákazníků. Řeknou vám, kdy a pro co se vám hodí dotazník, online focus group, reprezentativní výzkum nebo analýza zákaznických dat.
Jenda Perla - Chief Growth Officer DATAWEPS
Kam míří světový online retail a jak si tyto trendy stojí v kontextu České republiky a střední Evropy? Značky zkracují řetězec cesty zboží k zákazníkovi, všichni řeší last mile, každý větší hráč plánuje přerod v marketplace a v Asii skoro nikdo nenakupuje jinak, než přes mobil. Cirkulární a sdílená ekonomika straší některé výrobce a retailery, zatímco jiní na její trend vesele naskakují. Místo online a offline se realitou stal onlife, zatímco ti pomalejší mluví o multichannelu. Co ukazují data a jaké jsou podklady ze zahraničí? Jenda prozradí, čemu bychom nyní opravdu měli věnovat pozornost.
Irene Kögl - Head of global digital marketing, Crealytics
How had been the German market developing before the “marketplace era” came, and how does it look today in Germany? Irene will introduce the German e‑shop history, then move smoothly to the current market analysis and give you a series of tips and advice, how Czech e‑shops should prepare for this incoming transformation. What business models will succeed, what type of goods is better to sell and what else to do practically? This lecture will be in English.
Milan Merglevský - CEO Ecommerce-academy.cz
Nic není starší než včerejší noviny aneb klasické analytice již zvoní hrana. Rozhodovat se a analyzovat data z minulého období je určitě lepší než neznat svá data vůbec. Prediktvní analytika může být však daleko mocnější nástroj dostupný pro každý byznys. Milan vám během své přednášky představí několik use cases, kde dokázal díky prediktivní analytice dosáhnout nejenom požadovaných výsledků, ale také překonat nastavená očekávání.
Jan Kvasnička
Znáte to. Každý den se mění plány, vstupují nám do toho velká i malá rozhodnutí, díky kterým se původní plány mění nebo úplně odsouvají. Jak ale v tomto prostředí zaručit správný vývoj e‑shopu? Jak dodržovat marketingové aktivity a všechny své plány, abychom věděli, kam směřujeme nebo a jak si to správně časově rozvrhnout? V Honzově přednášce prozkoumáme ověřené cesty, jak zajistit správné plánování vývoje, marketingu i celkový rozvoj e‑shopu.
Radek Hrachovec - Specialista na věrnostní programy
Jak získat loajálního zákazníka a jak si ho udržet? To by mělo být v e‑commerce velké téma. Ale je to opravdu tak? Kolik e‑shopů má věrnostní program? Kolik energie věnují firmy na akvizici zákazníků a kolik skutečně dávají do retence? Víme, proč se k nám zákazníci opakovaně vracejí, máme na to systémy, data, lidi? Měříme vůbec výsledky věrnostních programů? Doposud se tomuto tématu nikdo do hloubky nevěnoval, a proto jsme se rozhodli tuto studii zpracovat a na Reshoperu odhalíme její výsledky. Díky stovkám odpovědí od širokého spektra českých e‑shopů nyní víme, jak e‑commerce scéna loajalitu řeší. Přiďjte si poslechnout Radkovu přednášku a porovnat se s trhem.
Kateřina se moderování věnuje již dobrých osm let, z toho poslední tři roky na profesionální úrovni. Od 12 let je součástí divadelního souboru a facilituje workshopy na téma Prezentační dovedností. Pravidelně si ji můžete naladit na Oldies rádiu, pozdravit na akcích různého typu s mikrofonem v ruce nebo se blíže seznámit v rámci takzvaných Cult talků, kde vede rozhovory s inspirativními osobnostmi. Mimo to si můžete odskočit na její lekce jógy nebo na večerní pokec u ginu s tonicem.
9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky
teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee
prostor pro schůzky, wifi a připojení k elektřině
bohatá večeře, lahodné tapas, čepované pivo a kvalitní víno - a k tomu zábavný organizovaný networking pro ty, kteří se chtějí efektivně seznamovat
V ceně vstupenky je také vstup na veletrh, do Reshoper poradenské zóny a možnost používání networkingové aplikace Swapcard.
Obtížně se seznamujete s lidmi a získáváte potřebné kontakty? Chcete poznat další kolegy z e-commerce branže a zažít trochu legrace? Zůstaňte s námi i po skončení hlavního programu a zapojte se do organizovaného networkingu. Ten povede networkerka a moderátorka Gabriela Mrkvicová, zakladatelka klubu Smart Network.
Reshoper s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2020 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem
Marketing Festival
| Obchodní podmínky
| Cookies