Petr Čerbák - Project Manager, oXyShop
V roce 2012 jsme tradiční prodej prostřednictvím tištěných katalogů decoDoma.cz doplnili o online prodejní kanál v podobě prvního e-shopu. Dnes, 8 let poté, má decoDoma.cz e-shop na míru s vlastním vyhrazeným týmem vývojářů, stovky tisíc objednávek ročně a působí na 4 evropských trzích. Naše zkušenosti s nastavením správné strategie i dlouhodobým rozvojem úspěšného projektu jsme zpracovali ve společné případové studii.
Petr Kavánek - CEO, ExTech s.r.o.
Obchod prochází dynamickým obdobím změn. Online prodeje rostou a tradiční řetězce doplňují kamenné prodejny o e-shopy. E-shopy naopak v rámci svého růstu často otevírají kamenné pobočky a učí se, jak je efektivně řídit. Na Reshoperu 2020 jsme se proto rozhodli prezentovat Quant jako nástroj, který pomáhá obchodníkům jednodušeji řídit celý proces správy kamenných poboček a to od momentu přípravy půdorysů, přes definování kategorií a přípravu planogramů, až po kalkulaci objednávek a tisk cenovek. To vše na jedné platformě, umožňující efektivní komunikaci mezi centrálou, personálem poboček, dodavateli a techniky připravujícími nové pobočky na otevření.
Petr Horák - Managing Director PPL CZ s.r.o.
Jaké jsou požadavky zákazníků nakupujících v e-shopech na dopravu? Jak se mění v čase? Liší se v tomto ohledu nakupující v Česku a v zahraničí? Jak reagují a budou reagovat balíkové služby a konkrétně PPL? Na tyto a další otázky odpoví Petr Horák, Managing Director PPL CZ s.r.o.
O tom, že vyhledávání na e-shopu je z pohledu získávání konverzí důležité, se už v dnešní době asi nemusíme vůbec bavit. Jsou však segmenty, kde je vyhledávání top prioritou, protože se na něj spoléhá více než třetina návštěv a zákazníci typicky nakupují přímo z výsledků vyhledávání. Jedním z takových segmentů jsou online potraviny. Tomáš z Košík.cz a Michal z Luigi's Boxu na konkrétních use cases ve své prezentaci ukáží, jak Luigi's Box Košíku pomohl dostat vyhledávání na novou úroveň, co to Košíku přineslo a jaké mají s vyhledáváním další plány do budoucna.
Tomáš Wiesner - Head of Partner Program and Enterprise Solution Integromat
Rozvíjejte funkce svého eshopu, nebo si otestujte nové nápady. Bez programátora. Zjednodušte si rutinní práci díky automatizační platformě Integromat. Na přednášce vám ukážeme, jak můžete zautomatizovat párování faktur, komunikaci se zákazníkem nebo třeba zákaznickou podporu. Za 9 dolarů měsíčně.
Tomáš Hyben - Technický konzultant, Daktela s.r.o.
Tomáš Vám priblíži ako sa odlíšiť v konkurenčnom prostredí e-commerce a zároveň sa nestratiť v chaose komunikačných kanálov. Naučte sa reflektovať náladenie firmy do komunikácie so zákazníkmi a vytvorte prostredie, v ktorom sa budú cítiť dobre. Prekvapíte ich profesionálnou podporou, nielen počas nákupu ale aj po ňom. Zvýšite loajalitu a chuť nakúpiť znovu.
Ponoříme se do datových hlubin všech 9 zemí našeho Heureka Group regionu a vysvělíme, jak důležité je si před expanzí analyzovat trhy, do kterých chcete vstoupit a kde chcete nabízet své zboží či služby. Ukážeme vám také, s čím vším vám spolu s partnery dokážeme pomoci a v několika málo bodech shrneme a ukážeme jednoduchý postup, jak s námi dostat vaše produkty do zahraničí. Zjistíte, že se nemusíte ničeho bát. Prezentací vás provedou Honza Kotek a Michal Buzek.
Lubomír Veselý - Chief Sales Officer, GRiT
Asi málokdo si dnes dokáže představit, že by každý telefonní hovor musela přepojovat spojovatelka, jako tomu bylo v minulosti. A přesto dnes mnohé e-shopy dělají stejně zbytečnou práci, z níž většina jde snadno automatizovat. A nemáme na mysli zrovna zavedení dronů do provozu. Automatizací rozumíme i zdánlivě drobné změny v procesech, které dokážou každý měsíc ušetřit e-shopům stovky hodin rutinní práce a nesmyslných nákladů. V přednášce vám Luboš představí právě takové možnosti automatizace firemních procesů, které vás zbaví této zbytečné práce.
Lukáš Balek - Marketing Manager, Vivmail
Podívali jsme se na zoubek marketingové strategii, množství využívaných a analyzovaných dat o zákaznících a finančních výsledků 30 eshopů, které jsou TOP leadery ve své e-commerce kategorii. Našli jsme scénáře, které vedou k úspěchu a návratu investic, kde číslo 600 % není snem, ale denní rutinou. Lukáš vás během své přednášky seznámí i s několika case studies, které v lońském roce psali ty nejúspěšnější příběhy, jak zajistit strategický růst společnosti díky svým zákazníkům a informacích o nich.
Reshoper s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2020 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem
Marketing Festival
| Obchodní podmínky
| Cookies