Na poli e-commerce probíhá velká spousta změn. Někteří retaileři hledají nové způsoby, jak monetizovat svůj online obchod, jiní si zkoušejí vytvořit marketplace a do cesty se jim staví noví soutěžitelé a více či méně očekávané překážky. Do této rovnice patří i značky, pro které je stále těžší se v novém ekosystému vyznat a rozhodnout se, na kterých platformách jim dává smysl nyní i v budoucnu prodávat. Jak se v nové éře retailu vyznat a jakým směrem se s vlastní společností vydat?
Lídři v oděvním, obuvnickém i nábytkářském průmyslu oboru se s vámi podělí o své názory, strategie a plány. Dozvíte se například
Díky komornímu formátu akce a dvěma panelovým diskuzím budeme mít dostatek prostoru odpovědět na otázky, které si retaileři a značky dnes pokládají. Nebojte se zapojit do diskuze.
Program bude v angličtině.
Raluca Radu
Country Manager at ANSWEAR
Raluca je country manažerkou pro rumunskou divizi ANSWEAR. Během své 14 leté praxe v byznysu a v online marketingu nasbírala zkušenosti, které nyní uplatňuje jako konzultantka online strategií, a pomáhá mnoha společnostem s rozvojem byznysu. Raluca také spoluorganizuje GPeC - e-commerce event v Rumunsku.
Lukáš Burda
Global Brand Manager at Footshop
Lukáš působí jako Global Brand Manager pro Footshop, lídra na trhu s teniskami v Česku a na Slovensku (kromě toho také nejúspěšnějšího českého e-shopu na Instagramu).
Pavel Vopařil
CEO at Bonami
Pavel je CEO Bonami a venture partner ve skupině Miton, jejíž součástí se stal loni v létě poté, co vedl miliardový prodej Slevomatu, tedy největší exit v historii skupiny. Zastával manažerské pozice v McKinsey & Co, Economia publishing house či různorodé finanční role v USA.
Radim Roženek
Online sales manager at TESCOMA
Radim pro společnost TESCOMA pracuje již více než 15 let. Je zodpovědný za rozvoj oddělení zastřešujícího vývoj a správu webových aplikací, online obchod i performance marketing. Koordinuje také projekty související s online obchody zahraničních poboček (Slovensko, Polsko, Německo, Portugalsko).
Andreas Reiffen je expert na poli výkonnostního marketingu, který před 11 lety založil společnost crealytics. Ta nyní z New Yorku, Londýna, Berlína a Passau spravuje kampaně firmám jako ASOS, Harrods, Food Locker nebo Decathlon. V současné době se zabývá a také přednáší zejména o budoucnosti retailu a proto vás právě on provede panelovými diskuzemi jako moderátor.
Na MeetUpu se potkáme v komorním duchu. Zázemí nám poskytne Opero, prostor s úžasnou atmosférou v historickém centru Prahy. Těšte se na intenzivní setkání s českými i zahraničními hosty. Nepropásněte možnost popovídat si s nimi u sklenky vína - na terase nebo v útulném foyer.
Reshoper s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2020 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem
Marketing Festival
| Obchodní podmínky
| Cookies