Zdeněk se odkazům věnuje profesionálně od roku 2010. Zkušenosti má s malými i obřími weby, o linkbuildingu pravidelně píše. Baví ho hledat nápady, jak získat odkazy, které nemůže mít každý. Těší se, že na Reshoperu pomůže i vám.
Martin se začal věnovat SEO v roce 2004 a vydržel u něj do dneška. Zná tedy všechny taje a zákoutí této marketingové disciplíny a rád se o své zkušenosti dělí jak na svém blogu či konzultačních obědech, tak i v rámci Reshoperu. Mezi jeho klienty patří největší hráči ve svých oborech, není tedy divu, že má zkušeností na rozdávání.
Karel se na volné noze věnuje marketingovým konzultacím a správě PPC pro střední a velké e‑shopy. Kampaně se snaží co nejvíce automatizovat. Školí a přednáší. Poradí vám, jak dostat z vašich PPC kampaní co nejvíce, jak si ohlídat agenturu a jak vyhodnocovat kampaně. Přidá cenné tipy, jak si tvorbu a správu kampaní co nejvíce zjednodušit.
Podnikatel změn a konzultant — dvacet let se pohybuje v e‑commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád. Imrvére.
Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Je znám pro svůj důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. Bude mít pro vás připraveny ukázky a vzory, které můžete hned další den využít v praxi. Honza v poradenské zóně nebude úplně celou dobu, protože současně přednáší na konferenci.
Michal je zároveň advokát i daňový poradce. Podnikání ho baví víc než poradenství samotné a klientům radí tak, aby to jejich prosperovalo. Vlastní daňově-poradenskou společnost SimpleTax a je partner advokátní kanceláře SimpleLaw. Drží úzkou oborovou specializaci a jeho klienti jsou pouze z oblasti digitálního podnikání. Radí ve strategických obchodních věcech, akvizicích, sporech, exitech a v mezinárodním zdanění. Nebojí se řešit problémy spojené s novými technologiemi a chápe, že realita je jiná než psané právo.
Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Momentálně působí jako CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál, a přestože stále považuje PPCčka za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Minulý rok oslavil svých prvních 100 millionů korun utracených v B2B i B2C online kampaních.
Petra zcela propadla právu v onlinu a e‑commerce. Pomáhá klientům ustát růst na trhu, při kterém se musí vyrovnat s řadou právních překážek. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v online marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v PPC reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Chápe, že práce s lidmi v e‑commerce je velmi specifická a proto se intenzivně věnuje nastavení spolupráce s freelancery a rizikům švarcsystému. Můžete s ní probrat vše od správně napsaného inzerátu až po výpovědi. Zastavte se pro radu, užitečné checklisty a vzorové smlouvy.
Pavel pomáhá velkým i menším klientům s řešením jejich e‑mailových kampaní. Jeho cílem je snížit objem “spamu", které e‑shopy denně chrlí na své zákazníky formou necílených a nepersonalizovaných kampaní. Stará se o to, aby jejich e‑mailové kampaně přinášely požadované výsledky. Jeho oblíbeným výrokem je “nedoručený e‑mail neprodá” a proto se s ním můžete pobavit například o tom, jestli vůbec vaše e‑maily dorazí do schránek příjemců.
Michal pomáhá klientům s definováním cílových skupin, hlavního sdělení, pilířů značky. Tvoří marketingové strategie pro e-shopy, B2B i B2C firmy. Pomáhá jim také nastavit procesy, nabrat lidi, vyhodnotit KPI. Probrat s ním můžete stanovování prioritních úkolů v marketingovém plánu. Začínal jako SEO konzultant v roce 2003, založil H1.cz a řídil marketing několika firem. Založil projekt MarketingMapy.com.
Petra se specializuje na právo v oblasti marketingu, médií, GDPR a autorských práv. Právo umí klientům i účastníkům mnoha jejích školení podat zajímavě, lidsky a srozumitelně. Za svou praxi už proškolila tisíce začínajících i zkušených podnikatelů a umí prakticky poradit, jak si nastavit e-shop, abyste neměli těžkou hlavu z autorských práv, nekalé soutěže nebo ochrany osobních údajů.
Andrea přešla ze SEO agentury do advokacie a v eLegal se věnuje spotřebitelskému právu a právu influencer marketingu. Klientům pomáhá nastavit obchodní podmínky e-shopů, reklamační proces a celý web tak, aby ČOIka při kontrolách nevytáhla žádné kostlivce ze skříně. V rámci marketingu zase řeší vztahy a smlouvy s influencery, které firmy zapojují do svých kampaní.
Petr reklamám na Facebooku propadnul v 19 letech, kdy mu pomáhaly generovat milionové obraty v jeho e‑shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Facebooku vydělat balík. Dnes se stará o kampaně klientům jako jsou Brašnářství Tlustý, Parfumerie Fann či Vasky. Na Reshoperu vám Petr poradí, jak získat z propagace na Facebooku to, co je vaším skutečným cílem. Ať už jsou to nákupy, odeslané formuláře, nebo “jen” kvalitní návštěvnost.
Radek se věrnostním programům věnuje dvacet let a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.
Petra pracuje na volné noze, dlouhodobě spravuje PPC kampaně v e‑commerce segmentu a věnuje se externím auditům PPC kampaní. Píše průvodce PPC reklamou pro PPCčkaře i inzerenty Zaklik.cz. Na Reshoperu vám poradí, kde hledat rezervy pro zvýšení výkonu a efektivity kampaní.
Reshoper s.r.o., Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 04180241, DIČ CZ04180241, info@reshoper.cz
© 2020 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem
Marketing Festival
| Obchodní podmínky
| Cookies